אודותינו

מי אנחנו?

צוות זיסי מורכב מפסיפס של חובבי אדם וטבע. אנו מאמינים שעלינו לשמור על היקום כפי שהוא, להימנע ככל האפשר מלהרוס אותו. בורא עולם נתן לנו את העולם, וגם ציווה עלינו לשמור עליו.

אנו אוהבים אדם באשר הוא, וממש לא מעניינים אותנו ההבדלים בין בני האנוש, לא גזע ולא מוצא, לא מין ולא צבע. פשוט אוהבים את כולם. לכולנו כבני אדם הזכות ליהנות מהטבע שבורא עולם נתן לנו. דווקא מהמקום הנמוך ביותר בעולם אנו רוצים להעביר את המסר על למעלה למעלה: רק אהבה תביא אהבה.

ים המלח נמצא בסכנת היעלמות תוך מספר שנים. שותפות הגורל שלנו בני האנוש כאן בעולם, יכולה לקבל ביטוי דווקא כאן, במקום הנמוך ביותר בעולם. ים המלח אכן נמצא בסכנה, אבל אפשר להציל אותו במגוון של פעילויות.

הצעד החשוב ביותר להצלתו של ים המלח הוא… מודעות. ככל שים המלח יזכה ליותר ביקורים, ככל שיותר אנשים יהיו מודעים למה שקורה בים המלח, יש סיכוי שגופי ענק בינלאומיים יתגייסו להצלתו.

טיול בים המלח, הוא חשוב. כמובן שיש את ההנאה הקסומה במקום הזה, השקט והשלווה האין סופיים, הסגולות הייחודיות לבריאות והיופי של המינרלים והבוץ ומי הים המלוחים. אולם ככל שנרבה לבקר במקום, תעלה בעולם המודעות לסכנה, ויעלו הסיכויים להצלתו. ביקור בים המלח זה גם משהו מוסרי שעלינו לעשות.

למה אנחנו?

מכירים את נאומו הידוע של מרטין לותר קינג?! יש לי חלום. אז גם לנו יש חלום. אנחנו אנשים פשוטים ככל בני האנוש, ופשוט הרמנו את הכפפה והחלטנו לעשות מעשה. גם אתם או אתן יכולים.

מה אנחנו עושים?

אנו עוסקים בהנגשת כל המידע אודות ים המלח בשלושה שפות.

בעברית – אין המקום הזה נמצא בישראל, ובגלל שהמקורות הקדומים ביותר המזכירים את ים המלח, הם בעברית. בתורת ישראל.

באנגלית – השפה המוכרת ברוב מדינות העולם, בעיקר לתיירים.

בסינית – כאנשי עסקים יש לנו המון חברים בסין. הסינים אוהבים את הישראלים, והישראלים אוהבים את הסינים. ככאלו הפועלים הרבה מול השוק הסיני, אנו יודעים שהמידע אודות ים המלח אינו נגיד מספיק לדוברי סינית. אנחנו כאן כדי לעשות את זה, כדי להביא לים המלח אלפי תיירים מסין. לאתר בסינית לחצו כאן.

יש לכם רעיונות לפעילויות נוספות סביב ים המלח, ספרו לנו, אנו קשובים לכל רעיון והערה.

הצטרפות לרשימת תפוצה

נגישות